شهرداری ارومیه - میزان خراسان ، مصاف برای کسب عنوان سومی لیگ برتر
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

شهرداری ارومیه - میزان خراسان ، مصاف برای کسب عنوان سومی لیگ برتر

شهرداری ارومیه - میزان خراسان ، مصاف برای کسب عنوان سومی لیگ برتر

  پرونده لیگ برتر والیبال، امروز با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال و شناخت قهرمان این دوره از مسابقات بسته می‌شود .

دیدارهای رده بندی و فینال لیگ برتر والیبال، امروز در تالار ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود تا چهره سه تیم برتر این دوره از مسابقات مشخص شود. در دیدار رده بندی، تیم های شهرداری ارومیه و میزان خراسان به مصاف هم می روند و بازی فینال را تیم های کاله آمل و متین ورامین برگزار خواهند کرد.
در دیدار رده‌بندی که یکصد و چهل و هشتمین بازی لیگ برتر والیبال امسال است، نمایندگان غرب(شهرداری ارومیه) و شرق
( میزان مشهد) کشور به مصاف هم می‌روند تا تیم پیروز، عنوان سومی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند. نمایندگان والیبال ارومیه و مشهد در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال، دو بار با هم روبرو شدند که یک برد و یک باخت، سهم هر تیم بود.
تیم میزان در مرحله پلی‌آف، تیم شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت و تیم شهرداری ارومیه، موفق به شکست تیم باریج اسانس کاشان شد تا دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. در این مرحله، تیم میزان مشهد در دو بازی پرحاشیه، مغلوب تیم متین ورامین شد و از صعود به دیدار فینال بازماند. اما تیم شهرداری ارومیه، نتیجه دو بازی از سه دیدار را به تیم مدعی کاله مازندران واگذار کرد تا حریف تیم میزان شود. بازی دو تیم، از ساعت ۱۱ صبح امروز آغاز می‌شود.
دیدار فینال این دوره از لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور که از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز، بین تیم های کاله آمل و متین ورامین در تالار ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود، تکرار فینال سال گذشته است که با قهرمانی تیم کاله مازندران، پایان یافت. تیم متین ورامین، اینبار نمی خواهد که عنوان قهرمانی را از دست بدهد و با تفکرات مربی ایتالیایی خود، بدنبال کسب نخستین جام قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران است.
تیم های کاله مازندران و متین ورامین در دور مقدماتی، دو بازی با هم داشتند که کاله در بازی نخست ۳ – ۲ متین را شکست داد و متین در بازی برگشت ۳ – صفر از سد قهرمان دو دوره لیگ برتر والیبال ایران گذشت. کاله در سه دیدار مرحله پلی‌آف به مصاف پیکان رفت و با کسب دو پیروزی موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر امسال شد؛ متین ورامین نیز با شکست تیم نوین کشاورز در دو بازی به مرحله بعدی گام نهاد.
متین – کاله در بازی‌های مرحله نیمه نهایی، تیم های میزان مشهد و شهرداری ارومیه را شکست دادند تا حریف هم در آخرین بازی لیگ برتر والیبال سال ۹۲ شوند و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات به عنوان نماینده ایران، راهی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شوند.لیگ قهرمانان آسیا، از ۱۹ تا ۲۷ فروردین ۹۳ در کشور فیلیپین برگزار خواهد ‌شد.
هیچکدام از دو تیم راه یافته به بازی پایانی بیست و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران به کمتر از قهرمانی رضایت نمی دهند؛ همین عامل باعث می شود که دیدار امروز دو تیم پرطرفدار والیبال ایران، بسیار جذاب و دیدنی شود .
کاله‌ای‌ها، اگر چه نسبت به فصل قبل – که قهرمان آسیا شدند – تغییرات زیادی را تجربه کردند، ولی همچنان یکی از موثرترین ترکیب‌های لیگ برتر والیبال را دراختیار دارند. «نیکو» پاسور تیم ملی هلند، خیلی خوب در ترکیب کاله جا افتاده و مهاجمان تیم خود را تغذیه می‌کند. رضا قرا، که یکی از آماده‌ترین پاسورهای ایران در سال‌های اخیر است، انگیزه زیادی دارد تا توانایی و برتری خود را در این بازی به رخ رقبای ملی پوش بکشد. کاله، از وجود سرعتی زن جوان و آینده‌داری به نام علی جدیدی در کنار کاپیتان عادل غلامی بهره می‌برد. عادل غلامی در این فصل، برگ برنده نماینده مازندران بوده است و انگیزه زیادی دارد تا با هوشمندی، برای سومین سال پیاپی، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
تنها مشکل کاله در بازی فینال، مصدومیت حمزه زرینی، قدرتی زن و بازیکن کلیدی این تیم است. حمزه در بازی رده بندی مقابل تیم شهرداری ارومیه، از ناحیه زانو آسیب دید. حالا باید دید، کادر پزشکی تیم کاله، او را به بازی امروز می رساند یا اینکه علی سجادی جای زرینی، میدانداری می‌کند.
 در اردوگاه متین ورامین، همه چیز برای کسب نخستین قهرمانی آماده است. تیمی پرمهره که البته فاقد نظم و هماهنگی بالای تیمی است. متین ورامین، آنقدر بازیکن خوب دارد که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، بیشتر بازی‌هایش را روی توانمندی فردی ستاره‌های خود می‌برد. سعید معروف، پاسور باهوش تیم ملی والیبال، مهاجمان این تیم را خوب تغذیه می‌کند. ورامینی‌ها، دو نفر از بهترین سرعتی‌زن‌های جهان به نام های«نیکولوف» بلغاری و محمد موسوی را در اختیار دارند .
شهرام محمودی، از پشت خط و میرزاجانپور از راست با آبشارهای ویرانگر خود به راحتی حریفان را به زانو در می‌آورند. متین ورامین با برخورداری از بازیکنان شاخص والیبال ایران، یکی از گرانترین تیم‌های لیگ برتری است که فقط در اندیشه قهرمانی است. حال باید منتظر ماند و دید که شاگردان «بانیولی»، مربی نامدار تیم متین ورامین، قادر به کسب جام قهرمانی هستند یا نه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 13140500
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7